Realizacja zamówień

 


1. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail, który zawiera ostateczne potwierdzenie wszystkich elementów zamówienia i zawarcie umowy.

2. Jeżeli po złożeniu zamówienia Klient nie otrzyma maila potwierdzającego złożone zamówienie może to oznaczać źle wypełniony formularz. Obowiązek skontaktowania się ze sklepem leży po stronie Klienta. Brak kontaktu w ciągu 5 dni roboczych oznacza anulowanie zamówienia.

3. Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania jeśli jego treść budzi poważne wątpliwości.

4. Do każdego zakupionego towaru dołączony jest standardowo paragon fiskalny, lub na życzenie faktura Vat.

5. Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych, czas oczekiwania uzależniony jest od ilości obsługiwanych zamówień.

6. Towar na terenie kraju wysyłamy tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej. Istnieje możliwość osobistego odbioru towaru w siedzibie firmy po wcześniejszym ustaleniu terminu i godziny odbioru.

7. O wysłaniu przesyłki oraz przewidywanym terminie dostawy kupujący zostaje poinformowany mailem w dniu jej nadania.